Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

nog gedraaid vandaag

  • Meelmuisje

    te weinig wind:D hierzo stond ik met gezwichte zeilen te draaien.

    maar goed..

    12:30 De Gooyer en De Kleine Roos los. De Gooyer met 4 vol (aanlopende vang..) en De Kleine Roos met 2 vol. Tot 15:30 was het hollen en stilstaan (0-150 enden) toen afgezeild.

    Vervolgens het molenwindpark bij me ma losgegooid. alles leeg ( De Winlust, Tot Fatum, Zelda) vervolgens lekker kunnen leren voor de toetsweek die deze week bezig is..

    Rond 18:00 1 hogelijntje bij Zelda voor gelegd. zodat ie was leuker liep.

    Straks maar weer eens afzeilen.

    Gr, Thomas Griffioen

    www.everyoneweb.com/speelmolen

  • Michiel Regelink

    Heey,

    De teller heb ik van Conrad, een elektronicazaak op internet. Type bij zoeken ‘omwentelingteller’ of anders ‘teller’ in, dan krijg je een boel resultaten.

    Hey Thomas, de Trouwe wachter staat niet op je site? Is ie in restauratie ofzo? Hij deed ook niet mee met speelmolendag.

    Okeej dat was het dan.

    Groeten, Michiel.

    http://www.freewebs.com/ventovivimus

    Ps: Mats, kijk voor conrad op http://www.conrad.nl

  • Michiel Regelink

    Oja, zo'n teller kost maar 8 euro uit mijn hoofd, niet duur dus!!! Voor een monteertip kijk op mijn site onder de knop restauratie.

    Groeten, Michiel.

  • Meelmuisje

    molen=gesloopt

    waarom?

    de molen leek nergens op. de molen draaide giga zwaar. en de molen was gewoon geheel verrot.

    Thomas

  • Meelmuisje

    Bedankt voor die site Michiel!:)

    dit vind ik wel een mooi tellertje;)

    Binnenkort draait 1 van mijn molens met een teller:D

    Gr, Thomas

  • Leerling v.De Wilde Westlander

    Laat maar raden:D het zal DKR wel worden;)

    Gr Luc die zo'n ding mischien ook wel krijgt:)

  • Sleutelmulder

    Bedankt, Michiel! ik zal eens kijken….

    Gr, Mats

  • Sleutelmulder

    bedoel je deze?

    http://www1.nl2.conrad.com/scripts/wgate/zcop_nl2/~flNlc3Npb249UDkwX05MX0IyQzpDX0FHQVRFMDM6MDAwMC4wMGU4LmM5YTNlMmMxJn5odHRwX2NvbnRlbnRfY2hhcnNldD1pc28tODg1OS0xJn5TdGF0ZT0zMjYzMjQ0MzAy====?~template=PCAT_AREA_S_BROWSE&p_selected_area=%24ROOT&perform_special_action=&glb_user_js=Y&shop=NL2&product_show_id=&p_page_to_display=DirektSearch&~cookies=1&zhmmh_lfo=&zhmmh_area_kz=&s_haupt_kategorie=&p_searchstring=teller&p_searchstring_artnr=&r3_matn=&insert_kz=&area_s_url=&area_url=&direkt_aufriss_area=&p_countdown=&p_80=&p_80_category=&p_80_article=&p_next_template_after_login=&mindestbestellwert=&login=&password=&bpemail=&bpid=&url=&show_wk=&use_search=3&p_back_template=&template=&kna_news=&p_status_scenario=&documentselector=&p_load_area=$ROOT&p_artikelbilder_mode=&p_sortopt=&page=&p_catalog_max_results=10

    tis wel een beetje een erg lange link zie ik

    BVD

    Mats

  • reteiP

    Ik heb een teller uit een ouwe kopieermachine, en met een gewichtje eraan. Dat werkt mooi!

    Pieter.

    www.everyoneweb.com/speelmolen

  • reteiP

    Ik was een stukje vergeten te typen, het is www.everyoneweb.com/speelmolensklaaswaal :D