Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

nog gedraaid vandaag?

  • Robert Van't Geloof

    vandaag weer met wipje in de tuin staan draaien om 11.30 ingespannen

    met 4volle liep al gauw over de 130 heen en rond 12.00 heb ik er 2 volle van gemaakt daar mee heeft hij tot 15.30 best mee gelopen

    vanaf toen liep hij tussen 0 en 30 enden en om 16.30 heb ik er weer 4 volle van gemaakt en ging daar even hooguit tegen de 50 enden mee maar dat uiteindelijk 0 enden werd om 18.30 uitgespannen omdat 't alleen maar regende en de wind toch helemaal weg was maar het schijnt morgen overmorgen en woensdag anders te zijn dus veel wind groeten Robert

  • wesley de best

    Ja, vandaag mijn tuinmolentjes ook laten draaien. Om 11.30 uur begonnen, de stellingtuinmolen met 2 volle, de wip zonder, ze begonnen lekker en een groot deel van de middag liepen ze wel lekker door, maar aan het eind van de middag, tegen de avond, begon het te regenen, viel de wind weg en om 18.30 uur heb ik ze stilgezet.

    Verder ben ik bezig met een eigen website, hij is absoluut nog niet klaar, groot deel van de links werkt nog niet, maar misschien willen jullie toch even kijken:

    http://www.EveryOneWeb.com/molentjes

    Voor de overige links ga ik de komende dagen nog aan de slag.

  • Leerling v.De Wilde Westlander

    vandaag is DMM los van 12:30 en draait nu nog steeds in de lege op ZW

    mooi windje trouwens vandaag:)!

    Gr Luc die nog wel even door gaat met dit weer en dit windje!