Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Morgen (dinsdag) veel wind!!!

  • Meelmuisje

    Morgen eindelijk weer eens volop draaien met de speelmolens!!

    en het mooiste is dat de wind uit het NW komt:) waar dus sinds vorige week die bomen zijn gekapt!

    Dus molenaars! haal ie ketting of vang er morgen vanaf:)

    Gr, Thomas

    p.s. Robert;) morgen is een goed dagje voor papendrecht niet waar?:D

  • Leerling v.De Wilde Westlander

    jah,

    Papendrecht kan morgen wel leeg malen:D

    Gr Luc die er goed op voorbereid is

  • Sleutelmulder

    Ik ben voor vanacht ook voorbereid. morgen is het weer zoals het was.

    morgen zet ik het kruis er weer op!

    Kijk::

    Gr, Mats

    www.mijnalbum.nl/Album=M4BLMDIY

  • Robert Van't Geloof

    Luc dat dacht je maar ik denk toch dat ik zeilen ga gebruiken

    (misschien niet veel maar het wordt mijn 1e keer met harde wind bij die molen

    dus ik zal wel ff kijken )

    maar goed want heb last van bomen en een dijk (misschien waaien de bomen wel om jippie )

    en die molen kan best veel wind hebben laatst stond er 3 tot 5 toen met Thomas en Devon en dan liep ie nog met 4 vol (filmpje op youtube te zien)

    http://nl.youtube.com/watch?v=kGZXjaL-otI

    groeten Robert die helemaal blij is

  • wesley de best

    Ja, lekker draaien, hier in het NO zal het wel meevallen met de storm, maar ik verwacht wel een windkracht 5 of 6…. prima wind dus! Dus mijn molentjes zullen ook misschien draaien…

  • Robert Van't Geloof

    tja kom ik uit bed doe ik m'n gordijnen open en tot mijn verbazing staat er GEEN WIND ik dacht van he maar ik denk dat later op de dag de wind toe zal nemen groeten Robert

  • Meelmuisje

    ik ben inmiddels al weer uit van school:D gniffel….

    Hier staat nu een 6je…

    Zometeen de molens maar eens los gooien! ik denk De Gooyer met 2 vol en De Kleine Roos met 2 hogelijnen.

    In weesp zag ik dat de vriendschap nu op net N-W staat met de steekborden eruit.

    Gr, Thomas

  • Leerling v.De Wilde Westlander

    Je zal het niet geloven! De Midde Molen draait leeg op ZO :D(!!!)

    de simpelste reden: Huizen:(

    maar het valt niet tegen want er staat een schutting op het ZO die bijna geen wind door laat

    zo direct molen weer aan de ketting want ik moet nog naar school (:() ( niet pesten thomas:D )

    Gr Luc die om 15:30 zowiezo weer los is

    ps mischien ook nog even een foto van de molen bij die schut maken;)

  • jeroen

    hier nu kracht 4-5.

    landzicht op zw met 4 vol staat heel af en toe stil.

    loopt tog meestal endje of 60-100.

    maar ga dalijk werken en dan gaat de vang erop omdat het zeiltouw loslaat en ikdat nog moet vervangen.

    gr. jeroen

  • jeroen

    net toen ik dat vorig berichtje had geschreven kwam de windineens naar kr 5-6.

    dus ik denk: ik zal em maar vast stilleggen omdat ik straks toch moet werken.

    dus ik leg em op de vang en hij hobbelt tog nog 2 omw door!!

    nu ligt de ketting erop en heb ff 2 zeilen erafgehaald toen het begon te regenen.

    de andere komen straks nog wel en dan zet ik em ff wat beter aan de ketting hoewel het tog nog erger wordt in het noorden.

    gr. jeroen