Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

nog gedraaid vandaag?

  • Robert Van't Geloof

    hoi allemaal vandaag om 17.00 mijn wip in de tuin aan de gang gezet

    met 2 stormeinden op west maar ik ga er nu even wat bijleggen

    groeten Robert ps gisteren ook gedraaid en nog moeten zwichten eerst 4 volle toen 4 halve daarna leeg tot 21.00 of zo

  • Leerling v.De Wilde Westlander

    vandaag is DMM los van 12:30 in de lege en draait nu nog steeds.

    onderussuen ben ik ook in schipluiden geweest om voorbereidingen te doen voor morgen. WL MOLENDAG IS MORGEN DUS KOM GEZELLIG LANG!!!:).

    ik heb er zin in WL molendag.

    Gr Luc

  • Meelmuisje

    De Kleine Roos losgegooid om 12:00 met 2 vol! en De Gooyer ook met 2 vol. even later gezwicht bij de kleine roos. en zo hebben zobeetje alle soorten zeilvoeringen erop gelegen:D ( 2 vol - 2 half - leeg - leeg 2 borden uit- 4 stormzeiltjes- 2 stormzeiltjes 2 hogelijnen enz..)

    Nu draait het met 2 stormzeiltjes 2 halfjes:D en de gooyer nu met 2 duikers en 2 stormzeiltjes, de vang loopt nu trouwens ook niet meer aan!

    Gr, Thomas Griffioen

    die om 20:00 gaat afzeilen!

  • Robert Van't Geloof

    hoi ik heb nog wat zeil bij moeten leggen op m'n wippie ik heb van de 2 stormeinden maar 2 duikers gemaakt maar na 10 minuten 2 halve erbij gedaan dus liep hij met 2halve-2duikers rond 0 en 130 enden op west later kwam er een fors regenbuitje en nam de steeds meer toe en liep hij zelfs even 300 enden dus dacht ik zeil hem af en haal de borden eruit zo gezegd zo gedaan en leeg en zonder borden loopt ie nou nog mee

    ik ga hem zo onder de vang zetten maar hij heeft lekker gelopen vanavond groeten Robert