Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

nog gedraaid vandaag

  • Robert Van't Geloof

    hoi vandaag om 12.15 wip een stukje meer noordelijk verplaatst omdat hij dan een iets betere zw tot wnw wind heeft en dacht toen hij op de nieuwe plaatst stond ik leg hem vol maar ja nieuwe plek met meer wind tja en liep meteen over de 180 heen dus naar 2halve+2vol gezwicht ook dat was te veel en 4 halve gemaakt maar later 2 halve op west groeten Robert

  • Sleutelmulder

    Ik heb de valk los in de lege, loopt weinig

  • Sleutelmulder

    vergeten, Gr mats! :)

  • Robert Van't Geloof

    en ik ga strakkies rond half 4 naar de weidemolen groeten Robert

  • Sleutelmulder

    http://picasaweb.google.nl/matsfaber/Fotos/photo#s5082213990937034962

    Filmpje.

    Gr, mats

  • wesley de best

    Hoi Robert, om 13.00 uur mijn stellingtuinmolen losgegooid, eerst even zonder zeilen op het Z, vlak daarna heb ik er 4 volle voorgelegd en af en toe wou ie best! Later in de middag naar ZW gekrooien en jongens, toen liep ie echt lekker! Maar later draaide de wind naar NW, toen viel ie stil, even later echter ging de wind weer naar ZW en toen ging ie weer. Rond 19.15 uur stilgezet, want er zat een beste bui in het O en ZO en de wind begon te krimpen naar ZO.

    Groetjes,

    Wesley

    http://www.EveryOneWeb.com/molentjes

    (willen diegenen die op de site kijken, misschien ook een reactie in het gastenboek achterlaten? Bij voorbaat dank!)

  • Robert Van't Geloof

    hoi hoi nou zeg kom ik aan bij de weidemolen merk ik dat mijn vlaggenlijn los is denk ik verdraaid mijn extra veilheidstouwtje is weg en die zat met 5 knopen Aan de mast vast even later zie ik allerlei balken in het water drijven ! en allerlei stukjes oud hout en een pakje drinken

    en tijdens afzeilen merkte ik dat men ook nog aan een end heeft staan zagen

    dit alles is volgensmij vannacht gebeurt want gister was het vlaggentouw nog vast

    er is met een oude houten balk zo een balk in het onderhuis los geslagen is toch niet normaal meer zie > http://www.mijnalbum.nl/Album=3TJBPSN3

    heb wel gedraaid vanaf 15.45 tot 18.45 met 4volle op west tussen o en 50 enden soms 60 tot 80 enden groeten van 1 van de treuige weidemolenaars

  • Meelmuisje

    Kunnen ze nou nooit eens van een molen afblijven…!

    Ik kan daar gewoon echt ziek van worden!

    maar goed…

    Gister nog even gedraaid met De Kleine Roos met 2 vol 2 half. Dat liep tussen de 0-150 enden.

    Rond 17:45 afgezeild!

    Zometeen Tot Fatum maar weer eens losgoooien!

    Gr, een nogal boos Meelmuisje…

  • Leerling v.De Wilde Westlander

    Soms word je hier echt niet goed van…

    ik vind dit jammer want het moet ook weer betaalt worden.

    Luc.

  • jeroen

    wat je met een grote molen kan doen om vandalisme aan het gevlucht te voorkomen is de molen overhoek zeggen maar het lijkt me minder effect te hebben bij een klein gevlucht.

    maar tog een keer proberen, kan helpen;)

    gr, jeroen