hoi allemaal over de achtkante stellingmolen in 1999 werd ze te-koop aangeboden voor toendertijd 600 gulden mijn oom had hem betaald omdat hij het leuk vond hem kado te doen (terwijl ik niet jarig was hehehe) hij had oud-hollands met weinig zeeg maar hij liep best licht zo rond 2002 werd de stelling slechter en heb ik die verwijderd en in 2003 werden de roeden slechter en moesten eigenlijk snel vervangen worden toendertijd hielp vaak op 'De Zwaan de mulder is een heel goede timmerman en hij heeft toen voor me nieuwe roede gemaakt met bussel dat liep echt als een spoor zo ging ie al met kracht 3 in de lege rond !

tijdens verhuizing hebben we de romp met kap in een garage gezet

de kap was al zeer slecht de romp is nog goed de roeden zijn tijdens de verhuizing verdwenen want ik was toen naar De Vriendschap en men dachten (de verhuizermannen) dat het oud-hout was maar er komen uiteraad nieuwe die gaan we zelf maken de kap wordt opnieuw gemaakt en sommige delen misschien hergebruiken ik zal nog wel foto's maken van alles in de zomervakantie gaan mijn vader Jannick en ik de romp ophalen en hier achter in de tuin en in de schuur opknappen als hij dan helemaal klaar is (hopelijk rond de herfst of zo) gaan we hem ergens plaatsen waar we geen wind belemmering hebben nou de groeten Robert