Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Hoe zat 't nou met die wind?? :P

  • Sleutelmulder

    Nounou, die weerberchten kloppen dus ook voor geen meter,

    ik heb toch DV losgehaald, zie ik op het weerbericht dat de wind nogal is gedraaid (zucht………) dus straks maar ff op de wind zetten:(

    Ik heb los van 8.00 tot 12.00 uur.en vanavond wel weer.

    Gr, Mats, die met DV geen cm vooruit komt:D

  • Muldertje

    Wind zat hier…

    Zelfs de wieken eraf moeten halen.

    Toby.

  • Meelmuisje

    Ik waai zowat weg:D

    De Kleine Roos staat als een gek te rossen met 2 halfjes.

    De Gooyer draait ook flink door met 2 volle:)

    Dat worden veel omw. vandaag!

    Gr, Thomas

  • wesley de best

    Geen wind? Hier sloeg de stellingtuin molen zo'n beetje op hol met blote benen, heb de borden er uit gehaald en hij draait nu nog steeds met blote benen en geknipte nagels. Oh, als het windje zo blijft draait ie nog wel een tijdje…..

  • Leerling v.De Wilde Westlander

    Wind?

    Ik werd bijna omver geduwt door de wint:D

    Ik heb DMM ffies niet meer zo hard zien gaan in de lege en een heel eind onder de wind;)

    De Onder Molen staat nu lekker in de grond verf:)!

    Gr Luc

  • Robert Van't Geloof

    Hoi allemaal vanmorgen heel even wip opgetrokken eerst leeg maar al gauw toch de borden eruit gehaald op west van 8.45 tot 9.15 zometeen trek ik hem nog even op maar daarna weer vast want ik ga natuurlijk naar Papendrecht dus flink rossen met de weidemolen groeten Robert

  • jeroen

    hier ook zat westenwind om de landzicht denk ik wel leeg te kunnen laten lopen.

    MAAR….. door een feesttent die er nu staat een hele biotoopbelemmering GRRRRR..

    maar toch wel belangstellign voor de molen van de feestgangers ( heb er vlaggetjes aan gehangen)

    gr, jeroen, met een landzicht die met 4 volle nu niks doet behalve af en toe 1 omw maken met wat wint dat toch langs die tent afgaat.

  • Robert Van't Geloof

    hoi hoi ben net van de weidemolen terug de molen was al vanaf 16.00 los door Jannick en Aad en natuurlijk rond vol op west liep nijdig door om 18.00 kwam ik aan grappig was toen ik kwam aanlopen dat Jannick net aan het 3e end bezig was met uitspannen kom ik aan oh wil je nog door malen Robert? ja hoor zei ik kon ie 'm weer vol leggen de molen heeft veel water gegeven om 20.30 heb ik hem uitgespannen en hij heeft de hele tijd mooi gelopen viel ik ook vaak stil maar dan kreeg hij later weer flinke gang dus mijn wippie in de tuin heb ik hele tijd maar los gelaten zonder zeil en borden toen ik weg was hebben mijn ouders en broertje erop gelet ! groeten Robert