Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Kerst ster

  • Wouter Bakker

    Op een aantal speelmolen(tje)s zie ik wel eens (op afbeeldingen) met kerst een ster in het bovenste end zitten die licht geeft. Maar hoe komen jullie daaraan (voor degene die er wel een heeft)? Ik ben hier erg nieuwschierig naar, maar ik weet niet of ik er nu een nodig heb. Ook wil ik dan weten hoe groot (klein) de kleinste sterren zijn, omdat mijn molens niet groter zijn dan 1.45/1.50 meter. Ik zie de sterren vooral zitten op de speelmolens met een grotere vlucht (>2.00meter). Ik neem aan dat er gewoon een stekker aan zit die je binnen in een stopkontakt stopt. Wat ik vooral zie zijn vallende sterren (die ik ook erg leuk vind). Momenteel kan ik niks met zo'n ster, omdat mijn grootste (of minst kleinste voor degene die een joekel in de tuin heeft wat ik ook graag wil) molen geen gevlucht heeft.

    Prettige Kerstdagen een een voorspoedig 2012!

    Wouter

  • Andries Hachmer

    Ik ben ook op zoek naar een ster voor mijn net klaargemaakte speelmolen.Als ik wat vindt zeg ik dat wel.

    Groetjes Andries Hachmer

  • Robert Van't Geloof

    Intratuin Blokker Marskramer Marktplaats? keuze ZaT, Gr Robert