Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

berichten

  • Leen Boshuizen

    Beste speelmolenaars,waarom wel berichten op facebook en niets meer op dit prikbord.Of ben ik de enigste die dat leuker vindt daar lijkt het wel op,toch wel benieuwd hoe jullie hier over denken.

    Vr,gr.Leen Boshuizen.

  • Wouter Bakker

    De meeste die hier een bericht plaatsen zitten ook op Facebook, om die reden plaats ik daarop vaker een bericht.

    Maar… Ik heb nog wel iets te vragen…

    Wie heeft er stof voor zeiltjes of een oud paar zeiltjes dat ik kan overnemen??? Het gaat om een gevlucht van de grondzeiler die gemaakt is volgens de bouwtekening ‘'Na Vijven’'. Het gevlucht heb ik dan wel zelf ontworpen, maar de maten van het achterhek zijn hetzelfde gebleven.

    Groet,

    Wouter Bakker

  • Leen Boshuizen

    Wouter,als ik zeiltjes maak en dat gebeurd zelden, dan neem ik vliseline.Dat kan je op maat knippen en hoeft niet omgezoomd te worden.Met witte watervaste houtlijm kan je er koortjes oplijmen.Vraag aan je moeder of oma of ze dat voor je heeft en anders naar een winkel of marktkraam waar ze dat verkopen,met acrilverf kan je ze in de kleur maken die je wenst.Succes verzekerd zonder omzomen.

    Vr,gr. Leen Boshuizen

  • Wouter Bakker

    Het stof zoeken is niet lastig, morgen een markt hier in het dorp (niet groot, maar ook niet klein dorp), de markt is vergelijkbaar met markten in grote steden, dus stof vinden lukt wel. Ik ben ook wel eens zeilen tegengekomen die gemaakt zijn van een oud zonnescherm, dus als iemand een kapot gewaaid zonnescherm heeft waarvan het stof nog bruikbaar is en ervan af wil (kleuren rood/oranje en wit zijn welkom), ik wil het stof overnemen.

  • Robert Van't Geloof

    Wouter

    http://www.marktplaats.nl/a/tuin-en-terras/overige-tuin-en-terras/m680637484-zonnescherm-doeken.html?c=8c285449651fa109c354bbabe740c1b&previousPage=lr