Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Groninger wip in de Wogmeer, de stilte verbroken

  • Ronald Scheltens

    Oja de foto's!

    Als je een molen, huishouden en erf te onderhouden hebt schiet er wel eens wat bij in.

    Ik ben ook nog bezig om m'n schuur te vervangen (4,5 bij 7), kan ik straks een beetje knap klussen.

    Omdat ik toch de borden vervangen wil ga ik er gelijk maar dekkers aan maken, vind het er wel een molentje voor. De mallen voor de schenkels zijn al klaar en ik ga nog even kijken wat ik het beste voor de beplating kan gebruiken. En dan als het scheprad er weer aan hangt lekker rossen.

    En mocht het te hard gaan dan gooi ik wel extra emmer water in de vijver. :-)

    Maar goed, dat komt allemaal nog wel eerst nog maar een poging doen om de foto's te plaatsen.

    Groeten uit de Wogmeer, waar grote fokken en kleine dekkers op dit moment niet echt van toepassing zijn.

  • Rob Simons

    Ronald

    Omdat ik toch de borden vervangen wil ga ik er gelijk maar dekkers aan maken

    Dat is m.i. een uitstekende keuze!

  • Waterpezer

    Hallo Ronald,

    Mocht je dit lezen, zou jij misschien contact met mij op kunnen nemen betreft het molentje?

    Omdat ik nu molenaar ben van De Jonge Held en bewoner van het huis ben ik heel erg geïnteresseerd in de huidige staat van het molentje.

    Groet Jeffrey