Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Problemen met website speelmolendag.

  • L.v.d.W.W.

    Hallo collega speelmolenaars,

    Ik heb helaas problemen met de speelmolendag-site. Ik kan er niet meer inloggen, terwijl ik zeker weet dat de wachtwoorden enz. kloppen, want die gebruik ik voor al m'n sites.

    Het jammere is dat de mails die ik stuur naar de provider everyoneweb niet beantwoord worden, en ik dus geen raad weet. De site kan dus ook niet verwijdert worden.

    Ik ben inmiddels al bezig met een nieuwe site, en dat is: www.everyoneweb.com/speelmolenweekend.

    Het is niet te hopen dat de oude site varwarring gaat geven.

    Groeten, Luc

  • L.v.d.W.W.

    Ik wil iedereen er nog even op wijzen dat er vorig jaar meer molens mee deden en er dus velen nog niet opgegeven zijn.

    Doe dat nu alsnog!:)

    Groeten, Luc

  • a.s.l.kemper

    Ik heb ook een website bij everyoneweb.com namelijk www.everyoneweb.com/de assistent. Ik kan echter al vanaf woensdag 28/3/2012 l t-m heden niet meer inloggen.

    Kunt U mij emailen of U het zelfde probleem heeft met inloggen op uw site www.everyoneweb.com/speelmolenweekend ?

    Mijn emailadres= aslkemper@versatel.nl

    bij voorbaat mijn dank

    a.s.l.kemper

    pompoenstraat 15

    2564LW den Haag

  • rick buitenhuis

    ik wil me best wel opgeven hoor maar er staat dat speelmolenweekend niet meer gehouden word(:P)

    gr rick