Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Aanmelden speelmolen speelmolendatabase

  • Wouter Bakker

    Hallo allemaal,

    Ik heb momenteel 3 speelmolens en ik wou ze op de ‘'speelmolendatabase’' zetten. Een van mijn molens is een grondzeiler en ik zat alles in te vullen. Toen ik bij het type molen was stond het type grondzeiler er niet bij. Zou een iemand van de redactie dit (belangrijke) type erbij kunnen zetten?

    Met Vriendelijke Groet,

    Wouter Bakker.

  • Waterpezer

    dat is niet het enige probleem op de site hoor,

    menu structuur klopt ook niet, want als je onder provincie een molen hebt aangeklikt moet je de hele site weer over nieuw alles aan klikken om terug in de provincie te komen.

    de nieuwe look is leuk, maar fouten zitten er nogwel in.

    gr jeff

  • Wouter Bakker

    Beste Jeffrey,

    Je hebt niet helemaal gelijk met de opmerking. Als je een molen aanklikt zie je boven de foto of boven de plaats waar een foto hoort te staan zie je een klein vlaggetje van de provincie. Als je die aanklikt ben je weer bij de molens in de provincie. Ik moet eerlijk zeggen dat ik het handiger vind om met vorige en volegende te werken.

    Maar dat de database nog niet af is ben ik het met je eens. Ook de vlaggetjes vind ik erg klein en deze zag ik in het begin ook altijd over het hoofd dus ze mogen wel wat groter worden. Het zou het mooiste zijn als deze database hetzelfde eruit zou zien als de molendatabase of verdw. molendatabase enz.

    Met Vriendelijke Groet,

    Wouter Bakker

  • Luc Ruijgt

    De beste stuurlui staan natuurlijk altijd aan wal he…..

  • Leen Boshuizen

    Ja Luc en dan nog wel achter een molen.

  • Wouter Bakker

    Ik zat zonet nog even te kijken op de speelmolendatabase naar speelmolens en het viel me toen op dat bij de weidemolen die in Schipluiden staat de naam niet klopt. Als je de molen aanklilt zie je de gegevens en daar staat dat het molentje de Rode Wip heet…

    Groet, Wouter.

  • Mats

    Hoi Wouter,

    Het blijft mensenwerk dus een fout is snel gemaakt. Nou vind ik het eigenlijk niet juist dat je dit op dit prikbord plaatst. Als je even een mailtje naar de redactie had gestuurd, was alles zo opgelost geweest.

    Groeten,

    Mats Faber

    Speelmolendatabase beheerder