Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Gratis molen af te halen

  • Jaap Tiedema

    Beste lezers,

    Ik sinds vorig jaar een tuinmolen. De molen is circa 30 jaar oud. Het is een achtkante korenmolen met binnenwerk. De molen is door een oud molenmaker van schakel en schrale gemaakt en is in detail zorgvuldig gemaakt. De molen is vrij groot, boventafelement is circa 2,70 meter hoog en de vlucht bedraagt circa 3,50 meter.

    Deze moet nog geheel gerestaureerd worden.

    Ik kom er zelf niet aan de restauratie toe.

    Daarom wil ik hem weggeven aan iemand die wel tijd heeft de molen te restaureren en ook een plekje heeft om de molen neer te zetten.

    Als je belang hebt bij de molen , kun je mij mailen. Graag een foto bijvoegen van een molen die je gemaakt of gerestaureerd hebt.

    Groeten,

    Jaap Tiedema

    jtiedema (ed) planet.nl

  • rick buitenhuis

    ik heb interesse!!!!!!!

    gr rick buitenhuis

  • Rob Hoving

    Hallo Jaap.

    Ik heb wel interesse in uw molen. Kunt u wat meer informatie vertellen over in wat voor staat van onderhoud de molen is? Wat moet er zoal gerestaureerd worden?

    In welke plaats staat de molen momenteel?

    Thuis heb ik een aantal modelmolens, die ik (vaak ik slechte staat) gekocht heb, en vervolgens gerestaureerd heb. Momenteel ben ik bezig om een nieuwe houten bovenas voor mijn standerdmolen te maken.

    Ik heb u persoonlijk een mail gestuurd met meer informatie.

    Groetjes Rob Hoving.

  • Andries Hachmer

    Hallo,

    ik heb ook heel veel interesse.

    Ik heb u al een e-mail gestuurt met info

    m.v.g.

    Andries Hachmer

  • Jaap Tiedema

    Beste mensen,

    Ik heb een aantal mails ontvangen.

    De molen is reeds vergeven en wordt binnenkort opgehaald.

    Bedankt voor de reacties.

    Groeten

    Jaap Tiedema