Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

nog gedraaid vandaag

  • molenaar schouten

    hoi

    ik hep met het haantje

    gedraait

    ik maal koffie en verf stof en

    vang grit

    hij draaide 130 nd

    vr gr jannick

  • Robert Van't Geloof

    Hallo vriend en collega molenaar ja het waait lekker ik liep ook rond 130 enden

    met wippie groeten je molenvriend

  • Robert Van't Geloof

    Hee allemaal hier nog m'n eerste molenfilmpje op youtube en wel van weidemolen papendrecht http://youtube.com/watch?v=kGZXjaL-otI

    groeten Robert

  • Robert Van't Geloof

    oja had trouwens geen puf voor de weidemolen misschien morgen

    dus heb alleen maar het wippie laten hobbelen

    begon met 4vol>4halve>2vol op nnw >n>nnw 3-5 zo vanaf een uur of half 2

    groetjes Robert ps Jannick had PJ nog met De Zoef Zoef en Keesie gedraaid ? en maalde het T ook nog ?

  • Sleutelmulder

    Ik dacht dat er alleen maar Keesie wingerdse, entjasker en het haantje waren?? van een zoef-zoef heb ik op dit prikbord(die andere ook) nog niks van gehoord:)

    Gr, Mats

  • Robert Van't Geloof

    die is ook geheel nieuw ontworpen door Pj (broer van Jannick heet Pieter-Jan wij noemen hem PJ) en dat is een spinnetje met 1 roed en hij wist geen naam er voor maar hij liep al bij kracht 3 over de 130 heen toen zei ik je ken hem De Zoef Zoef noemen bijvoorbeeld en we waren het er overeens om hem zo te noemen

    dus De Zoef Zoef is een spin groeten Robert

  • Sleutelmulder

    heb je daar ook foto's van Robert?

  • Robert Van't Geloof

    nee nog niet

  • Michiel Regelink

    Hallo,

    Ik heb nog geprobeerd de Vento Vivimus aan het draaien te zetten, maar er staat geen zuchtje wind.

    Dus….helaas vandaag niet gedraait.

    Groeten, Michiel.

    http://www.freewebs.com/ventovivimus

  • Sleutelmulder

    Hoi Michiel, waar heb je die teller in je molen weggehaald? want ik zoek er nog eentje

    Gr, Mats